Salgs- handels- og abonnementsbetingelser

Generelle oplysninger

Sidesporet
Ahlgade 1B, 4300 Holbæk
Telefon +45 59 44 29 19
info@sidesporet.dk
CVR 12 81 61 46

Betaling
Betaling sker via QuickPay på en sikker forbindelse.
Du kan benytte følgende betalingsmuligheder på vores hjemmeside:

Er du en offentlig virksomhed, tilbyder vi at betale med EAN.
I skal indtaste EAN nummer, referenceperson og rekvisitionsnummer.

Køb af og betalingen af billetter kan kun foregå online på sidesporet.dk

Persondatapolitik
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:
Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand.
Som registreret hos Sidesporet, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: floor@sidesporet.dk.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til os på floor@sidesporet.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

—–

Salg af billetter

Billetkøb
Kontrollere, at billet(ter) gælder det korrekte arrangement, dato og tidspunkt.
Fremvisning af dine billetter kan foregå på en smartphone eller tablet.
HVIS DU PRINTER DINE BILLETTER – SKAL STREGKODEN (QR-KODEN) VÆRE SYNLIG!

3-4 dage før hvert arrangement fremsender vi en e-mail med praktiske informationer om det enkelte arrangementet.
Vi bruger kun den tilknyttet e-mail – én gang pr. arrangement!

Fortrydelsesret
Købt(e) billet(ter) refunderes ikke, i henhold til “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a”.
Billet(ter) refunderes kun i tilfælde af aflysning.
Dette gælder også billetter der er købt på EAN Betaling.

Erstatning af bortkommet billet(ter)
Billet(ter) erstattes ikke ved bortkomst, men er de blevet væk kan du kontakte Sidesporet og få dem fremsendt igen – gebyr kan forekomme.

Kopi og videresalg af billet(ter)
Hver købt billet har sin egen unikke QR-kode, gældende til et bestemt arrangement i henhold til teksten for dette arrangement. Det er derfor strengt forbudt, samt ligestilles med forsøg på bedrag, at kopiere en billet med henblik på at opnå adgang for flere med samme billet. Alle forsøg herpå vil blive politianmeldt og Sidesporet gør opmærksom på, at det er først ankomne billetindehaver, som opnår adgang.

Videresalg af billet er tilladt i henhold til gældende lov og Sidesporet gør opmærksom på at det ikke er tilladt at videresælge til en pris større end den samlede angivne pris på billetten.

Ændring af dato for arrangement
Ændres dato for et arrangement får billetkøberen besked om den nye dato indenfor 72 timer. Efter 72 timer kan billetkøber ophæve købet og Sidesporet skal have besked herom omgående og tilbagebetale som ”Ved aflysning af arrangement”.

Ved aflysning af arrangement
Hvis et arrangement aflyses vil Sidesporet godtgøre billet(ten)s pris – gebyr kan forekomme, samt nogle gebyrer refunderes ikke.

Reklamationer
Enhver form for reklamation, der vedrører selve arrangementet, samt købet af billet(ter) skal rettes direkte til Sidesporet – Kontakt telefon eller kontakt email.

Forbehold for fejl og mangler
Sidesporet tager forbehold for fejl og mangler i priser og beskrivelser m.m.

—–

Abonnementsbetingelser

Medlemskab af Sidesporets Musikklub

Medlemskab af Sidesporets Musikklub købes som et årsabonnement – pris 100,00 kroner.
Medlemskabet gælder fra den 1. november til den 31. oktober.

Medlemskabet af giver dig flere fordele – læs om fordele her!

Købes medlemskab efter 1. november, er beløbet stadigvæk 100,00 kroner frem til fornyelse førstkommende 1. november.

Du modtager en kvittering på mail, med oplysninger om dit abonnement.

Dit medlemskab af Sidesporets Musikklub fornyes automatisk den 1. november, men du kan til enhver tid opsige dit abonnement og medlemskab af Sidesporets Musikklub, medmindre det opsiges inden den 1. november.

Hvis du har et log ind som bruger på sidesporet.dk, kan du selv afmelde dit medlemskab.
Hvis du ikke har registreret dig som bruger på sidesporet.dk – kan du sende en mail på billetsalg@sidesporet.dk

Oplysning om kortindehavers ansvars- og hæftelsesforhold (fx hvilke forpligtelser kunden har)
For at sikre abonnementbetalingernes gennemførsel, er det op til kunden at sørge for, at kortet er aktivt. Hvis betalingskortet er bortkommet eller udløbet, kan der oprettes en ny abonnementsordre med et nyt betalingskort.

Proceduren for fornyelse og sletning af kortnummer (fx hvis kunden skifter kort)
Hvis det eksisterende kort ikke længere er gyldigt, kan der ikke trækkes yderligere betalinger – og abonnementet stopper dermed. Ved at lægge en ny abonnementsordre med gyldigt betalingskort, kan et nyt abonnement købes. Dette kan fint ske med samme brugerkonto, som købte det oprindelige abonnement.

—–

Reklamationsret

Vi bestræber os meget på at sikre, at alt fra Sidesporet er uden fejl og mangler. Men skulle vi alligevel have overset noget, har du naturligvis mulighed for at reklamere.
Du skal reklamere hurtigst muligt og inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen/manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for en uge efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Salgs- og handelsbetingelserne er opdateret den 1. november 2019