Barnedåb, fødselsdage, konfirmationer, bryllupper, receptioner og firmafester – vi rummer det hele.

Vi har lokaler, store og små, med plads op til 150 personer (250 personer ved café borde)
Se vores festmenuer / buffeter eller sammensæt selv din menu.

Lokaleleje, opdækning, duge, lys, servietter, blomster, oprydning, servering/ betjening er inkl. i menupriserne.
Specielle blomster & dekorationer er I velkommen til selv at medbringe.

Ved selskabsarrangementer er lokalet til rådighed i max 8 timer.
Pr. påbegyndt time derudover pålægges ekstra leje á 750 kr.
Alle selskabsarrangementer skal slutte senest kl. 03:00.
Ved brunch, som varer 3 timer, kan man forlænge med 2 timer ved tilkøb af øl og vand og/eller kaffe og kage efter maden.

Telefon 59 40 08 66 | restaurant@sidesporet.dk

Bestilling af fester og andre arrangementer

Bestilling af min. 15 kuverter for festmenuer.
Bestilling af min. 20 kuverter for festbuffeter

Reservér lokalet.
Der udfærdiges en kontrakt, der sikrer at lokalet er booket.
Depositum betales inden 6 dage.

Se vores festmenuer og buffeter